Judecătoria Hînceşti anunţă concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii publice vacante la Judecătoria Hînceşti, sediul Central:
1. șef serviciu, serviciul interpreți și traducători - 1 funcţie (pe perioadă nedeterminată);
2. specialist principal serviciul interpreți și traducători - 1 funcţie (pe perioadă nedeterminată);
3. asistent judiciar - 3 funcţii (pe perioadă nedeterminată);
4. șef serviciu, serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice - 1 funcţie (pe perioadă nedeterminată) .
Cerinţele de bază pentru candidaţi:
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de șef serviciu, serviciul interpreți și traducători:
- Coordonarea activităţii serviciului;
- Coordonarea procesului de optimizare a circuitului documentelor necesare de traducere şi de control al executării acestora;
- Asigurarea interpretării la cererea participanţilor la proces în şedinţele de judecată.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de șef serviciu, serviciul interpreți și traducători:
- studii superioare;
- posedă autorizaţie pentru activitatea de interpret și/sau traducător;
- posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent din care rezultă specializarea în limba rusă sau posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent în drept din care rezultă abilități de predare în limba rusă;
- abilităţi de utilizare a computerului;
- 1,5 ani de experienţă profesională în domeniu.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de specialist principal, serviciul interpreți și traducători:
- Asigurarea interpretării declaraţiilor participanţilor la proces în timpul şedinţelor de judecată;
- Asigurarea traducerii complete, exacte a hotărîrilor şi altor materiale, traducerea cărora se solicită.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de specialist principal, serviciul interpreți și traducători:
- studii superioare;
- posedă autorizaţie pentru activitatea de interpret și/sau traducător;
- posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent din care rezultă specializarea în limba rusă sau posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent în drept din care rezultă abilități de predare în limba rusă;
- abilităţi de utilizare a computerului;
- 1 an de experienţă profesională în domeniu.
Bibliografia concursului pentru funcția de șef serviciu și specialist principal, serviciul interpreți și traducători:
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de asistent judiciar:
- Pregătirea actelor normative şi informaţiei necesare judecătorului pentru examinarea cauzelor civile/penale/contravenţionale;
- Verificarea actelor prezentate şi anexate la dosar de către participanţii la proces;
- Elaborarea proiectelor de acte procesuale;
-Asigurarea depersonalizării hotărîrilor judecătorești și publicarea lor pe pagina web a instanței judecătoreşti.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de asistent judiciar:
Bibliografia concursului pentru funcția asistent judiciar:
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de șef serviciu, generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice:
- Conducerea şi coordonarea activităţii serviciului;
- Coordonarea activităţilor de colaborarecu mass-media, instituţiile de drept şi justiţiabilii, asigurând transparenţa activităţii instanţei;
- Examinarea demersurilor, sesizărilor şi petiţiilor în domeniul de competenţă;
- Elaborarea comunicatelor despre activitatea instanţei şi plasarea pe pagina web a instanţei;
- Realizarea procesului de raportare a activităţilor realizate şi monitorizarea rezultatelor activităţii serviciului.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de șef serviciu, serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în drept;
- abilităţi de utilizare a computerului;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
- abilități de utilizare a computerului: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
- 1,5 ani de experienţă profesională în domeniu.
Bibliografia concursului pentru funcția de șef serviciu serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice:
Actele ce urmează a fi prezentate:
a) formularul de participare din anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, completat;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii împreună cu suplimentul şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
e) cazierul judiciar;
f) certificatul medical (Forma nr.086);
g) consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Concursul include proba scrisă și interviul.
Dosarele de concurs se depun prin poștă, e-mail la adresa: jhn@justice.md sau personal, la Judecătoria Hînceşti, cu sediul în or. Hînceşti, str. Chişinăului 7, biroul 9, pînă la data de 15 iulie 2024, inclusiv.
Informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului o găsiţi pe pagina web http://jhn.instante.justice.md/ şi pe panoul informaţional amplasat în holul Judecătoriei Hînceşti în sediul Central și sediul Ialoveni.
Pentru informaţii suplimentare solicitanţii se vor adresa la Judecătoria Hînceşti, sediul Central, telefon de contact: /269/ 2-41-96.