

A N U N Ţ
Judecătoria Hînceşti anunţă concursul pentru ocuparea următoarelor funcţii publice vacante:
- la sediul Ialoveni : asistent judiciar - 1 funcţie (pe perioadă determinată); specialist superior, serviciul penal - 1 funcţie (pe perioadă determinată); specialist principal, serviciul penal - 1 funcţie (pe perioadă nedeterminată).
Cerinţele de bază pentru candidaţi:
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de asistent judiciar:
- Pregătirea actelor normative şi informaţiei necesare judecătorului pentru examinarea cauzelor civile/penale/contravenţionale;
- Verificarea actelor prezentate şi anexate la dosar de către participanţii la proces;
- Elaborarea proiectelor de acte procesuale;
-Asigurarea depersonalizării hotărîrilor judecătorești și publicarea lor pe pagina web a instanței judecătoreşti.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de asistent judiciar:
Bibliografia concursului pentru funcția de asistent judiciar:
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de specialist superior, serviciul penal:
1.Evidența și punerea în executarea a documentelor executorii, cu întocmirea comunicărilor necesare de punere în executare a hotărîrilor judecătorești.
2.Participarea la transmiterii dosarelor în arhiva instanței și întocmirea actului de predare-primire;
3.Asigurarea pregătirii copiilor hotărârilor judecătorești la solicitare.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de specialist superior, serviciul penal:
- studii superioare în domeniu;
- abilităţi de utilizare a computerului.
Bibliografia concursului pentru funcția de specialist superior, serviciul penal:
1.Constituţia Republicii Moldova, 29.07.1994;
2.Codul penal al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 985-XV din 18.04.2002;
3.Codul de procedură penală al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 122-XV din 14.03.2003;
4.Codul civil al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 1107-XV din 06.06.2002;
5.Codul de procedură civilă al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 225-XV din 30.05.2003;
6.Codul contravenţional al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 218-XVI din 24.10.2008;
7.Codul muncii al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 154-XV din 28.03.2003;
8.Legea nr.514-XIII din 06.07.1995 privind organizarea judecătorească;
9.Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică și statutul funcţionarului public;
10.Legea nr.155 din 21.07.2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice;
11.Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
12.Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice de specialist principal, serviciul penal:
1.Asigurarea înregistrării electronice a acuzelor civile, comerciale în Programul Integratde Gestionare a Dosarelor și manuale în registru alfabetic, completarea fișei de evidență;
2.Gestionarea sistematică a cererilor de apel/recurs, înregistrarea în PIGD;
3.Elaborarea rapoartelor trimestriale, semestriale și anuale cu privire la statistica judiciară pe cauze civile și comerciale;
4.Gestionarea datelor pe marginea dosarelor civile și comerciale prin intermediul PIGD, colaborarea cu instanțele competente referitor la acțiunile efectuate în PIGD și îndeplinirea atribuțiilor managerului de PIGD.
Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice de specialist principal, serviciul penal:
- studii superioare în domeniu;
- abilităţi de utilizare a computerului;
- experiență profesională - 1 an de experienţă profesională în domeniu.
Bibliografia concursului pentru funcția de specialist principal, serviciul penal:
1.Constituţia Republicii Moldova, 29.07.1994;
2.Codul penal al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 985-XV din 18.04.2002;
3.Codul de procedură penală al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 122-XV din 14.03.2003;
4.Codul civil al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 1107-XV din 06.06.2002;
5.Codul de procedură civilă al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 225-XV din 30.05.2003;
6.Codul contravenţional al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 218-XVI din 24.10.2008;
7.Codul muncii al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 154-XV din 28.03.2003;
8.Legea nr.514-XIII din 06.07.1995 privind organizarea judecătorească;
9.Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică și statutul funcţionarului public;
10.Legea nr.155 din 21.07.2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice;
11.Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
12.Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese.
Actele ce urmează a fi prezentate:
a) formularul de participare din anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, completat;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii împreună cu suplimentul şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) extras al ordinului de încetare a raportului de serviciu autentificat pentru perioada după 01.01.2019;
i) cazierul judiciar;
j) certificatul medical.
Dosarele de concurs se depun prin poștă, e-mail la adresa: jhn@justice.md sau personal, la Judecătoria Hînceşti, cu sediul în or. Hînceşti, str. Chişinăului 7, biroul 9, pînă la data de 6 noiembrie 2020 inclusiv.
Informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului o găsiţi pe PORTALUL INSTANŢELOR NAŢIONALE DE JUDECATĂ http://instante.justice.md/cms/ şi pe panoul informaţional amplasat în holul Judecătoriei Hînceşti.
Pentru informaţii suplimentare solicitanţii se vor adresa la Judecătoria Hînceşti, tel. de contact: /269/ 2-41-96.