A A A

Anunț

10 Aprilie 2025 | 51

Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante

Judecătoria Hîncești anunță concurs pentru suplinirea funcției publice vacante de Șef/șefă serviciu generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice

Pentru vizualizarea sarcinilor de bază ale funcției și a cerințelor pentru ocuparea acesteia, urmează a fi accesat anunțul detaliat cu privire la funcția publică solicitată pe pagina web a instanței https://jhn.instante.justice.md/ro/content/func%C8%9Bii-vacante

Dosarul de concurs trebuie să conțină următoarele documente:

- formularul de participare completat și semnat, conform Anexei la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009;

- copia buletinului de identitate;

- copiile diplomelor de studii (cu suplimentul), după caz, însoțite de certificatul de recunoaștere și echivalare, eliberat de Ministerul Educației și Cercetării și copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare relevante funcției publice vacante;

- documente ce atestă experiența profesională de exercitare efectivă a atribuțiilor de serviciu în domeniu (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 01 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative), extras al ordinului de angajare și/sau de încetare a raportului de serviciu autentificat, pentru perioada de după 01.01.2019;

- cazierul judiciar;

- certificatul medical -  Formular nr.086/e eliberat la un termen de cel mult 30 zile calendaristice;

- referința de la ultimul loc de muncă (opțional).

NOTĂ:

  • Copiile de pe documentele prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității lor.
  • În cazul, în care dosarul de concurs se depune prin poșta sau e-mail această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs, de asemenea, documentele expediate prin adresa de e-mail urmează a fi completate deplin, formularul de participare și declarațiile pe propria răspundere (după caz) să fie semnate de persoana participantă la concurs, să fie scanate și salvate în format pdf.

Data limită de depunere a dosarelor de concurs:  până la 2 mai 2025, ora 16:00.

Persoanele interesate de a aplica la concurs pot depune dosarul de concurs, în termenul indicat, personal bir.9, etajul 1, str. Chișinăului 7, Judecătoria Hîncești, sediul Central, prin poșta terestră sau prin poșta electronică (natalia.cebotari@justice.md).

Concursul include proba scrisă și interviul.

Date de contact:
Telefon: 0269 2 41 96

E-mail: natalia.cebotari@justice.md
Adresa poștală: MD-3401, or.Hîncești, str. Chișinăului 7, Judecătoria Hîncești

Persoana de contact: Cebotari Natalia, Serviciul resurse umane, desemnată în funcție de secretară a Comisiei de concurs pentru ocuparea funcției publice vacante.